Ljus i mörkret

En skapligt fin vinterdag idag, Lucia 2007.
Igår kväll var jag på Gymnasiets Luciafirande och det var fantastiskt fint. De har en jätteengagerad kör ledare i Ann Brit Wernersson och tillsammans hade de ett program som hette duga. Mycket man kände igen och många sånger jag aldrig hört. Kanon!!
Idag har jag gjort en godis"pose" till min far. Han är farfar ochså, och ibland ringer en liten filurig tjej på snart tre år och säger: - Fa Far... kan du komma hit med en "pose" godis?
Säg den farfar som motstår den inbjudan...


image30     image31


För egen del blir det nog varken godis eller scrapgrejer på ett bra tag. 

Jag mår inte så där toppen i vintermörkret och har investerat i en dagsljuslampa. Vilket inte var något billigt nöje. Men ta mig sjutton, så skall jag väl klara av denna vintern också.  Med ljusterapi vid scrapbordet kan man inte bli annat än piggare. Himla tur att jag är som de flesta andra scrappare och har samlat på mig en hel del material. Det räcker nog länge...


Hoppas ni andra också får njuta av ett luciatåg, om det så bara är på TVn.

Luciakramar från Ingela

Kommentarer
Postat av: FruGrip

Här i Norrköping lyser vintern med sin frånvaro. Nu vill jag ha snö! Fina grejor du skapat. Hoppar även in och önskar en trevlig helg.
Kram Cissi

2007-12-14 @ 11:35:30
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Pederoliwia

Lots of great info, keep up the good work!

2009-09-02 @ 09:10:54
URL: http://pederoliwia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0