Snöstjärnor

Det blev lite gjort i går kväll på scrapträffen ... ja vi hade roligt och fikade och fick var sin liten julklapp också. Jättekul! Fina papper att arbeta vidare med, det blir roligt.
Jag var i skogen tidgare på dagen och hämtade lite mossa till ljusstaken och den blev jättefin. Det var så gott! Solen sken in mellan träden och det blev kyligare och så god luft.

Men idag! Vad vaknar man till?? Jo s-t väder! Fy idag har det varit hur tråkigt som helst. Knappt inget dagsljus att fota i en gång.

Först ut lite kvällsarbete jag gör framför TV:n. Tänkte att de skulle pryda julgranen i år. Har gjort femton stycken. Jätteenkla.

image20


Jag såg i någon blogg att de scrappade tändsticksaskar. Det verkade kul. Jag har provat.


image21

image22


Nu när jag är färdig med julkorten blev det nästan lite tomt. Var tvugen att prova om jag kunde göra vanliga kort igen. Tur hade jag som fått lite nya papper i ett månadspaket, så det var riktigt roligt att sätta igång.

image23




Tack för titten och ha en skön i kväll i höstrusket.
Dröm om gnistrande stjärnor och pudersnö, det tänker jag iallafall göra.

Kommentarer
Postat av: Corneliuslinda

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-04-29 @ 10:46:41
URL: http://corneliuslinda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0