Bättre slut

Det blev ett bättre slut på dagen än man kan tro. Ett litet julkort där jag liftat Susanne Sj : s julkort från hennes blogg.
Tack Susanne för goda ideer.

image15


hÄngel flickan har jag fått låna av Jenny S och det är jag glad över. För en sådan fin har jag inte. Det här med färgåtergivning är riktigt knepigt tycker jag. det ser fint ut men sen blir det svårt när man sparar i datorn.

Nu skall jag gå ned och dekorera inuti också. Det är också roligt tycker jag. Oftast stämplar lite bårder och blingar med Stickles eller någon blomma. Hur gör ni andra inuti korten ?

Hej på kompisar!  Vi ses och hörs...

Förresten jag måste ju berätta om pappersspetsen på korten ovan.
Jag köpte så snygga såna pappersspetsar på CC-hobby. Det stod att de skulle vara självhäftande vilket jag tyckte verka smidigt. Ha ha..
Jag kunde inte klura ut hur jag skulle göra. Allt ifrån att slicka på dem som ett frimärke till att försöka dra bort en liten remsa inunder. Till slut fick jag klistra dit dem. NU efter att ha använt dem några gånger har jag hittat den lilla avdragbara remsan inunder. Gissa om jag kände mig lite snopen. 

Hej hopp och god kväll !

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Det blev ju suveränt snyggt!
Den där självhäftande spetsen är bra, har en sådan själv från Panduro, snabbt o smidigt.
Ang Röda Korset nedan.
Du vet att det finns folk till allt. Vilken "jäkeltant".
Det är inget dåligt slit de gör på Kupan. Är där ibland och lämnar kläder o div annat. Men är ALLTID noga med att tänka om jag skulle vilja ha det själv.
Ha gott!
*KRAM*

2007-11-29 @ 13:34:20
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Kasparstina

Really enjoy your website. Thank You.

2010-04-28 @ 11:47:26
URL: http://kasparstina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0