Drömmarnas land

Idag är nog drömmarnas land det enda jag orkar företa mig.
Har fått en slags influensa. Har ont överallt och lite till och orkar knappt upp för trappan. Det är nog 20 år sedan jag kände mig så här. För det var före barnas tid i alla fall.
Måste drömma lite för att få dagen att gå...

image75





image76



image77


Japp det var det!        NJUT


Kolla in pisten på sista kortet. Som ett salongsgolv... fniss.   Åhhh,  den som ändå vore i Vemdalen, 20 år gammal och frisk som en nörkärna...    Det är inte utan att jag känner mig gammal idag!


Nu är det in i bilen och hämta dottern som varit på vift. Sen får kroppen värka bäst den vill !!
Ha en skön nästa vecka och var rädda om Er !    Kramar     Ingela

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Fy, stackars dig! Hoppas du kryar på dig snart.
Urtjusiga bilder, förstår om du längtar. Men det är ju
inte länge kvar.
Jag har fäst pärlbandet med gluedots, sitter som berget.
Skickar många krya-på-dig-kramar

2008-02-03 @ 17:07:21
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Nej vad trist! Hoppas att du kryar på dig.
Förstår att du längtar till fjällen, när vi har varit så har vi varit i Klövsjö och Storhogna. En av gångerna var vi en dag i Vemdalen och åkte. Det är så härligt*drömmer mig tillbaka*. Tyvärr har vi inte varit på några år nu.
Kram Marie-Louise

2008-02-03 @ 21:17:53
Postat av: TinaStina

Trist med sjukdomar! Underbara bilder! Vår familj åkte alltid till Klövsjö tidigare om åren men eftersom dottern haft problem med sina knän så har det inte blivit av på ett tag nu. Men sugen blev jag allt!

Jättefin altrad ask du gjort, supersnygg! Och tack för hälsningen i min blogg, det värmer.

Kram!

2008-02-03 @ 22:44:32
URL: http://tinastina.bloggagratis.se
Postat av: Leanderjennie

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-01 @ 12:27:06
URL: http://leanderjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0