Glad i magen

Hej vänner

Tack snälla för alla goa kommentarer som landar som en liten glad boll i magen, så här på fredagsmorgonen.

Jag var egentligen på väg till Kupan, Röda Korset för att göra några timmar , men ville gärna visa några alster innan jag sticker...


Min favoritkusin Kenneth fyller 45 år nu och skall firas i helgen.  Han skall naturligtvis få ett kort.
Jag behöver väl inte säga vilken motorcykel han kör va   !??

image62   image63



Jag har ett påbörjat projekt ni får se. Bara för att jag inte skall kunna lägga undan det om det blir för krångligt.
Utan vill att ni påminner mig om det dröjer för länge innan jag visar det igen !!
Tanken är att jag skall ha distressflaskorna i här. Fast då får det inte bli så många fler än jag har....Hmmm.....


image64



Så var det ytterligare en liten gosse, som skall bli ett "bra ha kort"


image65





Nu måste jag rusa... annars tror de att jag försovit mig. Då får jag äta upp det i flera veckor...fniss...


Många goda kramar till er allihop och ha en skön helg !!!         Ingela G



Kommentarer
Postat av: Maria B

Så fina kort! Gillar dem skarpt!

2008-01-27 @ 22:24:43
URL: http://ilusscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Therese

Kikat runt lite i din blogg. Måste bara säga att jag tycker det är jätte fina saker du skapar!

Lycka till med framtida alster!

Mvh.Therese

2008-01-29 @ 15:37:51
URL: http://www.ninjastaff.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0