God lördag

Hej på er ute i stugorna.

Inte nog med att jag shoppat lite mycket, så kom flera brev på posten. Dels med det nya alfabetet och ett premunerationsbrev, med scrapmaterial. Underbara papper, brads, lite band och annat "småsmussel"

Då börjar fantasin och scraplusten flöda till, så lite nytt finns att visa.

image53


Jag har en beställning på kort med tulpaner på   Här var det två helt olika. Det blir kul att se vilket kunden väljer...


image54


Om några dagar fyller mit ena brorsbarn 3 år och hon skall naturligvis få ett kort. Så här blev det. Många "flickiga" färger och lite bling. Det går hem...tror jag i allafall.



image55


Många kramar till er allihop. Ha en skön helg        Ingela G

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh vilka härliga kort!! Verkligen våriga och glada kort. Kram!

2008-01-12 @ 20:34:56
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

Jaa vilka härliga o glada kort! Man blir ju bara såå sprudlande glad o se dom, får sånna vårkänslor av dom. Kul med lite nytt material. kram

2008-01-12 @ 23:07:10
URL: http://lejonberghjorth.blogspot.com
Postat av: Carina

Åh, så vårlikt! Jag älskar tulpaner - de är riktiga vårblommor för mig!

2008-01-13 @ 16:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0