Ingen stämpeldyna...

Ännu ingen stämpeldyna i sikte.Men jag jobbar på det.

 I brist på annat så har jag gjort färdigt ett beställningskort till en liten docka som skall fylla 3 år.


                                                       image67


Sen hittade jag en skiss jag gillade och knåpade ihop 4 kort utan stämpel. Men ni får se tre för två av dem är så snarlika.



                                                       image68



                                                      image69





                                                     image70




Pärlemopapper är inte så där lätta att fota. Det översta är av en lite mer rödrosa pärleppr och det nedersta av rosa.
Jag gillar att arbeta med dem fast det blir inte så ofta. För allt skall ju inte glimma även om jag gillar det.

Nu börjar det bli riktigt kallt om fingrarna här vid datorn. Det blåser som bara den ute och datorn står i ett draghål, i vårt gamla hus. Jag förflyttar mig till ett annat varmare krypin tror jag.

Ha det så gott allihop och hoppas ni inte blåser bort imorgon när stormen kommer. 


Många varma kramar till er !!!!     Ingela

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Härligt ögongodis. Gillar hur du gjort m bandet på översta kortet. Dessutom var det bandet superfint.
Korten utan stämplar blev lysande snygga.
Nu är det tur man sitter inne du, vilket väder.
Nu ska jag fortsätta knåpa på mitt hÄngelkort.
Kram på dig o trevlig helg

2008-01-31 @ 20:24:28
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Gillar verkligen dina kort utan stämplar! De är stilrena och läckra, lyckliga den som får ett sånt kort! Trevlig helg!
Lillemor

2008-02-01 @ 19:09:36
URL: http://www.lillemore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0