Lite vimsig

Jaha ja

Det var tänkt att jag skulle vis lite kort jag gjort under ett par dagar. För jag köpte nytt akvarellpapper för att få ordning på distressmålningen. och det gick så mycket bättre. Tänk vad papper gör.

Men nu sitter jag här med "skägget i brevlådan" för jag har levererat korten utan att ta foto på dem...
Ibland blir man lite trött på sig själv, när man plötsligt inte gjort det man tänkt . Puh

Jaja, det får bli en annan gång. Kanske blir det något bra resultat när jag går på scrapträff på söndag. Det hoppas jag i alla fall. I vilket fall som helst så ser jag fram emot det. Det skall bli kul!!



Många kramar till er alla och ha en bra fortsatt vecka

Ingela

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ha-ha det där har hänt mig med! Tur att man inte behöver känna sig ensam...det ska bli jättekul att ses på söndag, ska bli kul att se vilket papper du köpte (eller tog du samma som jag?) Jag är helnöjd med mitt!
Lillemor

2008-01-17 @ 20:55:05
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Nog visste jag att du skulle tycka nr 3 ; D
Gillar oxå turkos, snygg färg.
Spännande att se ditt ppr på söndag. Köpte ett akvarellppr men bytte det mot ett annat. Tänkte att jag inte klarade av att måla på det där pappret...
Syns 10.00 på söndag, KUL!!!
/Susanne

2008-01-17 @ 21:37:39
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Nicolaizara

Lovely site keep it i will be back that you.

2009-06-25 @ 11:48:20
URL: http://nicolaizara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0