Måndag kväll...

Tack snälla för alla fina kommentarer. Det känns jätteroligt att få respons på det man gör!

Idag har jag "snofsat" till det i scraprummet. Jag hade växt ur den gamla bokhyllan. Och har varit på Röda Korset och köpt en bättre begagnad gammal teakhylla. Med en utdragbar skiva framtill.  Maken knorrade lite grann ni vet... men när vi väl vart på tippen och slängt lite annat gammalt bråte så var han på bättre humör...

Ja jag också, när jag fått in och putsat lite på den "nya". Sen var det bara att plocka in alla prylar och det blev så bra!

Ett kort gjorde jag direkt... var bara tvungen.

                                                                 image56


Sen hade jag två liggande sen i helgen.


                                                               image57





                                                              image58





Det är Basic Greys nya papper och dem gillar jag mycket.      Ni vet ..   turkos och rosa... är ju väldigt fint.
Tycker jag i alla fall.

Många glada och nöjda hälsningar till er allihop !

Kommentarer
Postat av: Lillemor

mmmm så fina kort! Ses vi på söndag? Då ska jag kika närmare på dina nya papper, ska oxå beställa snart!

2008-01-15 @ 08:42:15
URL: http://lillemore.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Visst är det kul när man får till sin hörna.

Oj så läckra kort. BG nya papper är urtjusiga.
Fick ett ryck igår och satt o bara plickade å plickade hos ScrapAddicted, en himla massa tjusiga papper. Sedan skulle Brunkullan skicka DT-material... då kunde jag inte låta bli att ta lite papper till... Jag har inte shoppat scrap på så länge så det blev lite maniskt minsann ; D För jag hade ju inga papper förut heller...
Syns på söndag!

2008-01-15 @ 20:19:01
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Jisses det var väldigt fina kort. Vad glad mottagarna ska bli. Kanon.

2008-01-16 @ 09:57:24
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Malin

Här finns det mycket fint att titta på!

2008-01-18 @ 18:06:29
URL: http://morgonpiggmammamalin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0