Nöjd

Hej alla vänner

Nu äntligen kan jag visa några alster.
Jag var på scrapträff igår inne i Falköping med fem andra s(crap)tollar. Det var riktigt roligt. Jag var med för första gången i det gänget och det är fantastiskt vad scrappare är lätta att få kontakt med. Jag hade jätteroligt. Var riktigt uppspelt framåt kvällen och hade rackarns svårt att somna.
Fick gjort ett nästan färdigt kort och en liten bok med hjälp av en All-Binder. Det var ju hur kul som helst. Men en sån behöver jag "inte".  Ungefär lika mycket som jag behövde Cuttlebugen innan jag köpte den.
Idag har vi äntligen fått tillbaka stordatorn (som varit lite krasslig) och nu slipper vi slåss om den lilla. Jag förstår inte... ungarna skall alltid ha datorn när jag har den.

Vi har gått inspektionsrunda i skogen idag. Och det var faktiskt inte många träd som blåst ned i helgens blåsväder.
Annat var det vid Gudrun då låg ett riktigt stor stycke ned. Det såg ut som ett slagfält. Fy! jag hade mardrömmar efter det.

Nå lite att titta på var det ju. Håll till godo...

                                                                image59




 :image60


Här hamnar bilderna precis hur som helst och det verkar precis tokigt... få se om det går att ladda ned sista kortet.



image61


Datorer!   ibland blir man helt ställd. Så nu finns bilderna


ha en god kväll    kram     Ingela



Kommentarer
Postat av: Lillemor

Vilka härliga kort! Såg ju något IRL nästan klart, de andra två var lika fina! Kul att du trivdes med oss, det är roligt när vi blivit ett gäng!
Kram Lillemor

2008-01-22 @ 11:48:33
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: jezzza

Jätte fina kort . gillar det sista allra mest !!

Postat av: emelie

Vad fina kort du har gjort !
Gillar kortet högst upp mest !

Postat av: gunilla/nilla

Visst är det kul med pysselträff.
Vilka fina kort du har gjort. Du färglägger jättefint.
Ha en bra dag
/Gunilla

2008-01-24 @ 10:09:53
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: ulrika_m

Jättesöta kort! Jag är imponerad av din färgläggning av stämplarna, jag har själv försökt vid flera tillfällen men KAN bara inte få till det! Så jag får väl ägna mig åt pop-up kort istället :) Tack för dina gulliga kommentarer på min blogg! Kram.

2008-01-24 @ 12:46:34
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap
Postat av: Anna U

Hej Ingela! Har precis upptäckt din blogg. Mycket fint och intressant att se och läsa. Du är en otrolig inspirationskälla! Tack för titten!
/Anna (på scrapträffen i Ljung)

2008-01-24 @ 15:52:35
Postat av: Åsa/asamia

Vilka söta kort du gör! Tack för att du kikat in hos mig o skrev en kommentar - alltid kul att se vem som
hälsar på.

2008-01-24 @ 18:57:41
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Kul att du tyckte det var trevligt att umgås med oss "tokar". Vi har det alltid trevligt när vi träffas.
Det är inte långt kvar till nästa ; )

Finfina kort du har fått till. Alla var superfina, men det nedersta var något alldeles extra.
Ha en trevlig helg!
Kramar Susanne

2008-01-24 @ 22:03:00
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Tack för senast, tyckte det var jättetrevligt!!Och behöver väl knappast säga jag längtar redan till nästa gång.Så läckra kort du har gjort, min favorit blev direkt kortet i mitten, så härliga färger!(och så har jag ju sett det IRL)
Hoppas vi ses snart igen och ha det riktigt bra//Kram Marie-Louise

2008-01-24 @ 22:24:48
Postat av: FruGrip

Superfina kort!
Kram Cissi

2008-01-24 @ 23:58:03
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: lisbet

Hej hopp...

KOm in via svensk scrap...

Jisses nu har du skapat några kort och inte vilka kort som helst. Du är duktig på att få ihop färgerna tycker jag.

Ha en skön helg.

2008-01-25 @ 07:57:41
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0