Påsar

Hej igen tjejer!

Sista dagen på jullovet för barnen. Både de och jag har tagit vara på den. Sovit länge och njutit...fast 17 åringen har långtråkigt och 14 åringen är helt slut efter en helg med volleyturnering. " Lilleman" skall med pappa och bada och tycker dagen var jättelång innan Hans hade arbetat färdigt ute. Men nu är de iväg. Så nu somnar han nog gott till kvällen hoppas jag.
Jag roade mig lite igår kväll ... jag tycker det är så roligt att göra små gåbort påsar.

image51

Det här med färger och att ta kort är knepigt. Den bruna påsen har helt tagit färgen från den rosa gröna som ser lite blek ut.
 Båda påsarna är nog väldigt mycket mig. Turkost och rosa.  Det är mina två favvofärger och har nog alltid varit. Tänk på 80 talet !!! Minns ni alla cerisa, rosa och turkosa kläder. Jag hade storhets period då vill jag säga. Några år senare ... har jag växt ifrån den rosa perioden, men den varade nog tills jag var 29-30 år så där.

Jag vill bara säga att jag är snygg om halsen idag må ni tro.  Jag vann ju på Lillemores blogg häromdagen(1000:e kommentaren) och idag kom priset med posten!!

image52


Visst är de fina!  Halsbandet och kortet.
Tänk att det är så roligt att på ett brev. Man borde skicka många fler brev till vänner och bekanta än man gör.

Så på det hela taget har jag haft en riktigt bra dag och hoppas ni haft det samma!  

Många kramar Ingela

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Vad roligt att du blev glad och att halsbandet passade! Det är min syster som gör så fina halsband,
jag bara älskar dem!
Håller med dig om att det är vansinnigt roligt att få kort. Särskilt handgjorda kort uppskattar jag nu när jag vet vilket arbete som ligger bakom!
Må så gott!
Kram Lillemor

2008-01-08 @ 15:53:27
URL: http://www.lillemore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0