SÖNDAG

Så här på trettondagen känns det verkligen som söndag.

Sova länge, slappa lite framför datorn och sätta på en och annan tvättmaskin...
lagom arbete tycker jag.
Igår kväll antog jag en skissutmaning på Svensk Scrapbooking och så här blev resultatet:

image50

Tilda och Maja är min brors barn och de är ju, som ni ser alldeles underbara ! (det kommer från en omåttligt mallig faster)
Detta är en LO i storleken 8x8 " och det känns ganska lagom för en kortscrappare som jag i storlek. Göra en vanlig LO på 15x15 " är så himla svårt tycker jag. Det blir så stora ytor så jag nästan får lappsjuka och får block direkt. Men det är väldigt roligt att göra LOs, fast svårt ... det är bra på ett annat vis också. Det går åt mer papper och då får man ju köpa nya !!

Nu går jag ut och promenerar en stund och sen kan jag ju scrappa lite till med gott samvete! Dottern skall hämtas vid tåget 22.35,  det är lättare att hålla sig vaken med lite pyssel.

Många kramar          Ingela

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vad läckert!!! Färgerna gillar jag å blinget, å så snyggt.
Tänk om man ngn gång skulle göra en LO. Storleken verkar onekligen bra.
Kram

2008-01-06 @ 17:32:17
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Viljartomine

Nice site, keep up the good work!

2009-12-21 @ 10:01:00
URL: http://viljartomine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0