Vad gör ni idag tjejer???

Ni sitter väl inte och klipper små gummibitar (hÄnglar) klistrar och slåss med EZ mounten      va!!??  eller...

Jag är färdig med det tråkiga och skulle börja med det roliga och vad sker jo... Fru Göransson hade glömt att köpa ny stämpeldyna. Den gamla vill inte finna sig i att stämpla på akvarellpapper!! Tänka sig.

Det osade nere i scraprummet skall jag säga. F-N

Vilken tur att jag är en så tålmodig kvinna och kan vänta ända tills i morgon att köpa en stämpeldyna ... Tur att affären inte ligger mer än tre minuter med bil bort. Det värsta med att åka dit är att jag troligen inte kommer hem med endast en stämpeldyna utan andra bra grejor som lämpar sig för scrapping.

Ha tålamod med EZ Mounten och hoppas ni gör några fina grejor som jag får se i era bloggar så småningom.


Kram allihop.

Kommentarer
Postat av: Madskajsa

Great page I will be a return visitor!

2009-05-04 @ 09:06:42
URL: http://madskajsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0