Vinterväder

Visst är det härligt att det äntligen är lite vinter väder !?
Jag älskar snö och njuter för varje flinga som singlar ned.

Igår kväll hade jag dessutom lite lust att plocka i scrapgrejorna. Och det resulterade i ett vanligt enkelt kort...utan stämpel.


image41      image42


Förresten det är lite kul att bakgrunden jag fotar mot spelar så stor roll. Se här samma kort men annan bakgrund...


image43



Ni vet, jag scrappade ju några chokladbitar till nyårsfesten. Det blev riktigt fint när jag dukade.


image44


Nyårsfesten blev så lyckad. Det var lugnt och fint och vi pratade så vi var nästan hesa. Vi smällde lite raketer trots att tändaren var slut och tändpinnen inte funkade. Till slut missade vi nästan 12 slaget för att vi pratade så. Det är så gott att umgås med goda vänner och njuta av god mat, god dricka och en och annan godisbit.



Ha en god fortsättning på nya året.
Jag skall ta nya tag i scrapsakerna och med motionen under detta år 2008. Hmm... nyårslöften...brukar dina löften hålla  ???


Många kramar  Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0