Hedersuppdrag

I veckan har jag pysslat med ett hedersuppdrag!

En beställning på ett kort till en 95 åring.         Jag hissnar lite när jag tänker på det. Ni vet... 95 år är väldigt många år av ett liv och damen i fråga är tydligen helt klar och "ganska"  fysiskt frisk.  Amazing    Häftigt   

Jag bestämde mig för papper ganska fort och även stämpeln men sen var det stopp. Ut på nätet. Bloggrunda och kikande både hit och dit. Den här gången fastnade jag i Lillemores blogg. DÄR var kortet. Så ville jag ha det! Glad i hågen så skissade jag av det. Tack Lillemor!!!
Lite lustigt var det för våra pappersval var väldigt lika precis som stämpeln. Men sen blev kortet inte likt ändå.



Pappren är från en serie med bla barnpapper som jag vunnit på Tradera. Kommer tyvärr inte ihåg tillverkarens namn.


Jag hoppas ni har det lika skönt som jag.
Jag fräser runt i garderober och bär ut möbler som "sparats" och annat gammalt bråte som jag trott jag skulle få användning av. Nu åker ALLT iväg till Kupan eller till tippen. Helt underbart skönt. Det är nästan så vårt gamla hus reser sig några cm när tyngden lättar...
Visst, visst det återstår mycket! Men det ska iväg det också det lovar jag. Jag är en ekorre, men snälla! Tala inte om det för maken bara. Han skulle skratta ut mig helt och fullt, eftersom jag alltid anklagar honom för att vara det. Fast... jag undrar om han inte är värre ??!

Nu skall jag iväg till Kupan en stund och kränga gammal "bråte". Jag passar nog rätt bra där egentligen. Jag som älskar gamla gardiner, tyger, tavlor och möbler och ...

Ha en riktigt skön helg!!!  
Här skall äldste sonen konfirmeras i morgon, fast inget kalas hemma utan gemensamt på lägret. Det passar mig perfekt! Hoppas bara vädret håller i sig någotsånär så vi slipper bli dyblöta!

Många kramar        Ingela

Kommentarer
Postat av: TinaStina

Fantastiskt med 95 år och fantastiskt vilket fint kort!



Du har fått något av mig, så kika in i min blogg får du se :)



Kram!

2008-07-04 @ 18:26:20
URL: http://tinastina.bloggagratis.se
Postat av: Cath.

Vilket fint kort!!! Fantastiskt att fylla 95 och vara redig! Min mamma är "bara" 79 men hon börjar bli alltmer glömsk och virrig tyvärr...

Hoppas att sonen och ni fick en trevlig konfirmationsdag! Skönt med gemensamt kalas!

Kram!

2008-07-07 @ 20:36:28
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Cath.

Och nu har du nåt som väntar i min blogg också...!

det är för att vi gillar det du gör, vet du :D

2008-07-09 @ 23:15:32
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Cath.

Nu har jag dessutom utmanat dig också!

Kram!

2008-07-10 @ 23:32:22
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Hallå Vännen,

vilket gulligt kort. Gillar färgerna, så söta.



Jaså, du är ekorre. Här är tvärtom. Jag rensar ofta. Det är en slags befriande känsla. Går på semester idag, oj oj oj, mycket som snurrar i huvet nu vart jag ska rensa *skratt*



Jag får nog besöka dig på kupan tror jag, det är lite speciella grejer jag är ute efter. När har du semester?

Kram på dig o ha det jättegott!

2008-07-11 @ 08:12:32
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0