Så länge sedan

det känns det i alla fall.
Jag har inte fått till scrappandet alls under några dagar, men nu har det lossnat ordentligt. Jag fick jättemycket inspiration från Lillemores blogg. Och var tvungen att pröva lite nya tekniker.

image131

Hm.. det blev tydligen fel bild som ned här . Oredigerad och felvänd, men det får gå ändå. Det är stämplat med vattenlöslig dyna och sedan har jag sprutat på med en sprayflaska.   Riktigt kul. men man får spraya försiktigt för det blev lätt MYCKET vatten.

Sedan två vanliga kort. Ett pojkkort och ett mycket flickigt kort.



image133


image134

Så har man då alla tre ungarna hemma för några dagar igen. Victor  har vart på volleyboll läger i fyra dagar och man kunde nästan blåsa ikull honom, så trött var han. Men roligt hade det vart.
På måndag drar Sara iväg med skolan till Berlin,  så då har jag bara två barn hemma igen. 
Men det är väl bara att börja vänja sig vid att familjen krymper emellanåt, nu när de är stora och provflyger lite nu och då...
Himla tur att vi har "Lille skutt" som bara är 8 och inte riktigt flygfärdig än.
Alla ni som skall på mässa i Göteborg i helgen hoppas att ni får roligt och att pengarna räcker till allt ni vill köpa. Jag skall nog tapetsera med lite hjälp i morgon och sen skall jag försöka ta vara på den uppdämda scraplusten.

Ha en riktigt god helg och på återseende!                     Kram Ingela

Kommentarer
Postat av: Cath.

Å, vilka fina kort du har gjort - som vanligt!
Grattis till vinsten på Pysselmyran - för det var väl du som vann? MYCKET snyggt cc-kort!
Kram!

2008-03-29 @ 08:58:37
URL: http://www.cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Kul att man kan inspirera! Men jag tycker ditt kort med "faux aquarelle" blev bra mycket snyggare än mitt!
Kram

2008-04-04 @ 20:13:57
URL: http://www.lillemore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0