Skattjakt

Så var det dags för en vinnare i "lilla"påsktävlingen.

ULLA du hade alldeles rätt !!

Jag hittade ett vackert album när jag gick på skatt jakt hos mor och far....


image128


image129



En skatt   !!!
Och jag som gillar att göra vintage kort. Nu behöver jag inte ta ut på nätet längre. Ett helt album med gamla anförvanter att låna bilder ur!! JIppEEEE.

Men det drog med sig endel. Först har jag bjudit in min faster för att få reda på vem som är med på korten. Och sen var det bara att inse att nu var vi tvungna att skaffa en annan skrivare, en med platt scanner. Det blev en dyr skattjakt, men definitivt fantastiskt. !!

Ulla vill du vara snäll och maila mig din adress så kommer ett litet paket efter Påsk.

[email protected]


Nu önskar jag er alla en riktigt skön Påskhelg.          Många lyckliga kramar     Ingela


Kommentarer
Postat av: TinaStina

Åhh vilka underbara kort! Fantastiskt kul att få göra vintagekort med "riktiga" bilder som liksom betyder något. Det måste vara jättespännande också att få höra historien kring människorna. Oj, tänk så mycket som hänt dessa människor i deras liv!

Kram!

2008-03-21 @ 12:03:21
URL: http://tinastina.bloggagratis.se
Postat av: SusanneSj

Vad kul! Ser fram emot att få se dina alster fr detta album.

Kram Susanne

2008-03-24 @ 16:21:09
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Edvardstella

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2010-02-11 @ 10:34:31
URL: http://edvardstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0