Vill göra

Åh jag har så många "vill göra" i mitt huvud, så nu får jag nog försöka ta tag i dem och producera lite.

Men ibland blir det nästan stopp när man har för många projekt på gång. Har ni det så också? Liksom mycket snack och lite verkstad....

Idag har jag förövrigt haft en god dag. Lite arbete på Kupan i några timmar. Sen kom Erik hem efter tandläkarbesök med pappa. Han hade inga hål och var glad som en lärka. Han (vi)borstade dåligt rent, och hade fått tabletter, ni vet...som färgar av sig där man borstat dåligt.  I hans ögon var det jättekul!    Inte i mina, jag skämdes lite, borstat dåligt. Man tycker ju man är så noga när man borstar!

Sen har jag stickat på en baby kofta som skall till en liten Alice, så fort den bara är klar. Hon är bara knappt en vecka gammal och saknar den nog inte ännu, som tur är.

Ikväll har jag använt min "sprattelmaskin". Ja... en sån där trampmaskin som man använder både ben och armar på ni vet.  En LÅNG stund.    Faktiskt.   Jag har nog börjat en mer aktivt liv, tror jag?!
Jag sprattlade bort några kalorier, med Elvis dånande i bakgrunden.    Maskinen heter nog crosstrainer tror jag,

Ha det gott allihop!        Många kramar    Ingela G

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hej från en skuttande glad Susanne : D
Jasså du, har jag smittat dig kanske... Så du har börjat träna du. Jag kan utlova mycket energi.
Ibland kan jag ha lite mkt, men jag är en sådan där planeringsmänniska o brukar få det till att gå ihop.
Sedan gäller ju detta inte de stora projekten utan att vardagen ska pusslas ihop med allt annat.
kram kra o syns söndag

2008-03-06 @ 11:49:33
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0