I brist på annat

Ja det är långt till scraprummet just nu. Vet inte riktigt varför men the creativity är långt bort.

Ni får njuta lite av mina gula rosor i stället...

                              




                                 


Visst är de underbara. Men nu är nog blommorna slut, tror jag. Kanske skall jag gå en runda och se om någon lite knopp lurar i grönskan.
 För övrigt går jag och väntar på den 12 e september, Då skall jag på pysselträff hos Pysselmyran. Ihop med scrapkompisarna. Det skall blir så kul!!

Njut av Britsommaren och sköt om er                   Ingela

                           

Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-08-25 @ 18:44:52
Postat av: Johanna

Kul att du också ska åka till Kinnarp den 12:e. Då ses vi! Ta gärna med dina stämplar så kan jag stämpla av några...



Ha det så bra! kram Johanna

2009-08-25 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0