En älskad syster som fyller år

Min mans moster fyllde år i helgen och jag gjorde naturligtvis ett kort på beställning.

Hon fyller 65 och skall nu försöka ta pension och njuta av dagen.






Maja papper, naturligtvis. Och ett litet sammelsurium av stämplar. Prima blommor och lite annat smått och gott.

Här hos mig är det så underbart skönt i scraprummet just nu. Det ligger i nordöstra hörnet på bottenvåningen, av huset och har bara mycket tidig morgonsol genom fönstret. Där är svalt och skönt och jag har öppet fönster och hör sommaren utanför. Helt underbart.
Jag kommer på mig själv att sitta och drömma vid skrivbordet och njuta av sommaren.
Jag har några beställningar på gång och de kommer väl in hit såsmåningom.

Många sommarhälsningar till er alla!      Ingela

Kommentarer
Postat av: Linda Göransson

Hej!

Tycker du gjort många fina kort. Gör själv också kort men lägger tyvärr inte ut så många på min blogg. Jag undrar vad bokstäverna (alfabetet) heter som du skrivit "Monika 65". Tyckte det var riktigt fint. Svara gärna i min blogg...

///Linda

2009-11-10 @ 21:57:32
URL: http://http://pysselboa.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0