Bråttom i kortstugan

Hej allihop

jag antar att ni som jag har det lite snärjigt just nu.
Bröllop, konfirmation, fotbollscuper och födelsedagar avlöser varandra.

igår hade jag många beställningar och klade av endel utav dem.

några smakprov...






Konfirmationskort med handgjorda papper. det känns lyxigt och lite annorlunda och göra kort med så fina papper.




Det är konfa kort som gäller.

Ett sista som är ljuvligt tycker jag.





Så därja.  Nu skall jag hjälpa maken och köra hissen på rännet en stund.

ha det jättegott och många kramar!!



Ingela

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Så fint handgjort papper, det är lyxigt värre det!

Ha en bra pingst!

Lillemr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0