November, höstbus och mysstunder

Hur har ni det ute i stugor och lägenheter??
Huttrar ni och förbannar mörkret...

Hos oss på Ravelstorpet är det fullt ös! Ungarna håller på med sitt och jag med mitt.

Jag stickar, scrappar, bakar , njuter, surar och tänder ljus i mörkret.

Det är tur att man kan göra ett litet julkort då och då. Det lättar liksom upp. Stearinljus och fin musik under tiden. Ja jag har inte tagit fram julmusiken än.



Den här Änglastämpeln är så fin, dock inte min. Tror att den kommer från någon av scraptjejerna i Falköping. Pappret är Inkidos (tror jag) från förra året. Lila och guld inte jul precis men det blev så mjuka fina färger.





Det här är iallafall årets Inkido julpapper. Bilden har jag knyckt från nätet någonstans.





Det här kortet var kul att göra. I ramen finns en "spegel" som går att vrida. Den sitter på en pinne.

Framsidan.  Ser ni den lilla tunna gröna blompinnen?





Det var dagens skörd av alster.     Imorgon händer grejor här må ni tro. Jag har blivit tillfrågad att vara DT för Hobbyhuset Klart att jag VILL!!

Det kommer alltså lite mer härifrån så småningom.

Kramar    

Kommentarer
Postat av: Cia

Tack för i lördags Ingela och det ska bli så roligt att ha dig i gänget, älskar dina underbara alster!

Ser fram emot att få se vad du hittar på.



Kram

2009-11-03 @ 18:09:44
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0