En bra helg

Igår var jag på scrapträff i Ljung som ligger i närheten av Annelund.
Det är en så härlig miljö där. Vi sitter i ett gammalt Tingshus och det är så rogivande och hemtrevligt. I matsalen har de spetsgardiner och det står blommor överallt och där finns en gammal kakelugn.
Inspirerande alltså.
Dessutom hade jag mycket trevligt sällskap i form av Camilla (som visade sig ha passion för att sticka, virka, sy och scrappa, precis som jag själv) Katarina och Anna-lena. Tre nya bekantskaper men som alltid är det aldrig svårt att lära känna nya scrapkompisar!



Med det här kortet vann jag faktiskt en av tävlingarna igår. Det är papper från Melissa Frances. jag har lånat stämpeln av Susanne. Tack, den är bara underbar! Halvpärlorna har jag gjort med PearlMakers. Det är en rolig lite tub!



jag är allt sugen på julkort. Jag påbörjade detta igår och gjorde färdigt idag. Stämpeln med huset har jag fått låna av Lillemor. Tack (tror det är Magnolia). Textstämpeln är från Inkido.



Ha en skön vecka som kommer!!     kramar 



Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Visst är det kul med träffar. Att möte nya bekantskaper är något jag också tycker är fantastiskt roligt.

Skapat fick du gjort också. Du har lyckats hur bra som helst med båda korten. Ljuvliga att sitta och titta på.

Visst är stämpeln underbar. Jag har Williams kort på tork just nu, kalaset är om 1,5 timmar så det hinner nog torka ; )



kram på dig o trevlig vecka

2009-10-11 @ 14:30:54
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Cath.

Tittar in här igen, var ett tag sen sist! Jätteskoj med träffar! Superfina kort du har gjort och jag tycker du är så duktig på att färglägga!

2009-10-18 @ 11:12:03
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Lillemor Engdahl

Wow så fina kort Ingela!!!

Lillemor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0