Scrapträff som var kreativ

I lördags var jag i Skultorp på en för mig mycket kreativ scrapträff!

Jag blev nästan färdig med tre kort på samma dag. Ofta gör jag halvfärdiga kort på träffar fortsätter hemma dagen efter och pyssla dit lite mer eller något annat .

Först ut två barnkort

 




Magnolias elefant är jättehärlig tycker jag. Idag fick han ögon av 3 D lack så han ser nästan gråtfärdig ut.



 

På det här kortet har jag använt en av MINA STÄMPLAR. Jag tycker texten är fin.
Jag måste säga att jag är mycket nöjd med hela kortet. Det känns väldigt mycket mig.
Undrar om jag kommer sälja eller skicka det någongång??

Jag prenumererar på månadspaket från Lifetime Moment och fick några häftiga glitterpapper förra månaden. de har legat till sig nu och det ena använde jag så här :






Man får inte vara rädd för färger och glitter... Då gillar man inte det här.


För övrigt på "Torpet" så har dotterna "nästanflyttat" till Mölnlycke för att läsa spanska på Universitet i Göteborg. Store sonen har börjat gymnasiet och läser för traktorkort. Idag åker han och hämtar en lysande röd A traktor i Vimmerbytrakten, tillsammans med morfar.
Minstingen är stor och går i trean. Är fotbollsmålvakt och spelar cuper så det bara skriker om det.  I söndags blev han rejält stämplad på ena knäet. Det är grönblått. Men inte är han ledsen för det inte. FOTBOLL är livet för honom!

För mig är livet bra. Jag tar det mesta i mitt tempo och njuter av hösten. Det är så härligt med klar luft!

Kramar     





Kommentarer
Postat av: marit

Hej,



hade inget bredband på hela dagen igår, så jag vet inte om du fått mitt mail.

Jag tror väskan kommer måndag eller tisdag, så du kan komma på onsdag om du vill. Men vi kan höras innan dess.



Kram

2009-09-11 @ 11:05:20
URL: http://scraphornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0