helgens "arbete"

Hoppas ni har en skön advents helg.
Själv har jag köpt en ny julskiva och lyssnar nu vad jag än gör. Plockar tvätt eller scrappar eller bara slappar. Nu skall ni äntligen få se det omtalade köksfönstret. 

image17



Igår var det ingen av "grynen" som skulle skjutsas någon stans under ett par timmar på eftermiddagen och då passade jag på...

image18


image19


Ett par enkla kort med några av alla julpapper jag köpt på mig. Måste använda dem också
Mycket glitter och stickles. Frostigt som bara den. Önskar det kunde vara lika frostigt ute och inte regna som om någon vridit på en kran.


Många kramar till er . Vi ses.


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Men så fint Ingela. Det är så härligt när det glittrar så mycket.
Köket var ljuvligt.
Ha en bra vecka!
Kram
PS Såg att vi har 17-åringar båda två. Går 17-åringen på gymnasiet här i stan? Min Andreas går Samhäll.

2007-12-02 @ 20:47:57
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Så vackert köksfönster du har! Kul med lita andra färger än bara rött!
Korten är oxå väldigt fina, gillar speciellt det i blått/silver! Må gott!
Lillemor

2007-12-03 @ 14:08:09
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Rikarddagny

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-07-20 @ 09:22:03
URL: http://rikarddagny.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0