Bra dagar

Tänk vissa dagar är så bra dagar!   Idag har det varit en sån dag, hos mig.

Först en god promenad...lång härlig dusch.  
Posten!   Det var ju lilla julafton hos mig idag.
Ett stort kuvert från Jommas, med månadens paket. Och sedan ett jättefint kort från Susanne Sj. Tack snälla Du. jag blev jätteglad !! Gillar verkligen den Tilda stämpeln.

I går kväll fick jag en sådan lust att stämpla lite och hittade fjärilsclearstamps som jag aldrig använt !
Nästan så man skäms. Dessutom hade jag ett så bra italienskt ordspråk som passade perfekt !


image90




I eftermiddag har jag haft en bra pysselstund, med några små påskkort. Har verkligen flippat ur på rosa och ljusgrönt.



image91                                  image92



Så hade jag en liten gosse som varit färdig någon dag.  Ett bra ha kort.

image93



I morgon är det fredag och jobbardag på Kupan. Det är alltid lite roligt att gå dit. Nya saker att ställa fram och mestadels trevliga kunder.


Ja så var det färdigt för idag.     Ha en riktigt skön helg och hoppas det blir mycket sol och fint väder.

Kramar    Ingela

Kommentarer
Postat av: Madsmaja

many thanks for your dedications to this world

2009-05-14 @ 09:03:01
URL: http://madsmaja.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0