Envis som en gris...

Tack snälla för goa kommentarer. Det värmer.

Ja jag kommer nog en liten stund på scrapträff på söndag. Kanske bara för att kolla så ni har det bra!!!

Vet ni vad jag gjort idag?

Jo, jag gav mig den på att jag skulle till fjällen. Gick här och längtade efter familjen. Sagt och gjort,  Nytankad bil och kaffe i termosen.  Jag kom ända till Filipstad innan det blev dags att vända kosan hem igen. Så nu är jag hemmma igen och inte speciellet besviken över att det inte gick.  Jag gjorde ett försök och det gick inte . Men jag tog mig hem för egen maskin i alla fall.   Nästa gång kanske jag kommer ända till Mora, vad vet man...

image82

Jag fick ett tips i lillemores blogg om fina bilder. Denhär tjejen fastnade jag för. Visst är hon cool!?

Många hjärtliga kramar till er alla.  Ni är härliga!    Ha en skön Alla Hjärtans dag i morgon !!!

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Men Jisses! Har du varit ute och farit så idag? Det var en bit det, men som du själv skrev: Du gjorde ett tappert försök. Även om det är tufft och du längtar så känner du ju din kropp bäst. Du ska se, när familjen kommer hem så har de saknat dig massor.Många saker som tas för givet kanske uppskattas mer. Så hade det nog varit här i alla fall. Ska bli jättekul om du kommer en sväng på söndag!
Kram och ha en bra Alla Hjärtans Dag./Kram Marie-Louise

2008-02-13 @ 21:58:36
Postat av: Lillemor

Ja, ambitionerna är det inget fel på hemma hos dig det märks! Håller med Marie-Luoise i allt *klok tjej*
Hoppas vi ses på söndag!
Kram Lillemor

2008-02-14 @ 17:06:27
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Men vad duktig du är. Det var en bedrift må jag säga. Måste ah känts bra efteråt.
Hoppas du kommer en sväng på söndag.
*kramar om i massor*
PS Urläckert foto

2008-02-14 @ 22:00:59
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0