Lilla lådan

Stämpeldyna inhandlad !!!

Jag har ett kort att visa som skall gå till Sofia på Pysselmyran.  För hon öppnade sin lilla butik hemma åt mig i går kväll. Hon hade arbetat hela dagen och kommit hem sent och skulle iväg idag också och ändå fick jag komma och handla lite.  Tack snälla Sofia  !!!!


Det blev en stämpeldyna och lite annat smått o gott...



                                                                 image71



Kommer ni ihåg min lilla låda.... ?           
Nu är den klar. Men att altra en låda är inte helt lätt. Det är ju så förfärligt många sidor att klä på en låda. Fantasin tog slut ibland, men så bestämde jag mig för att NU är den KLAR !
Nu bor mina distresser klart mycket exklusivare än förut.



image72image73


image74


Japp. Det var det.

Jag undrar vad jag skall hitta på i helgen. Inget är planerat och inga ungar skall skjutsas någon längre stans och framförallt inte nattetid. Det känns lite knepigt ... men det löser sig nog. Ja,  med nåt att göra alltså.

Ja det gjorde det!!       Kom just på att jag skall laga färdigt tre middag till fjällen i nästa vecka.    2 x  fiskrätt och köttfärssås.        Hur tjusigt som helst eller hur ?!      HMMM    det dök just upp lite mer på att göra listan.
Ja så var den fria känslan borta.

Ha en skön helg och sköte om er !!         Ingela


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilket gulligt kort du gjort till Sofia. Himla snällt av henne. Skulle följt m Lotta o Jossan idag men jag orkade inte, sedan shoppade jag loss på Norders lite igår... Åsa har fått in lite nytt kul.
Supersöt låda till dina distresser. Mycket bra tips.
Din handstil är så himla snygg.
Kram på dig o trevlig helg

2008-02-01 @ 23:03:37
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Åh vilket fint kort du gjort till Sofia!!! Helt otroligt fint! Måste testa att göra lite annat än bara scrapkort, det finn så mycket annat kul oxå!
Lådan blev ju bara hur fin som helst, både mad små notes och görfina blommor i matchande färg!
Jag kan bara säga att jag längtar tills vi ses på nästa pysselträff, det finns mycket att lära av varandra!
Min lilla prinsessa skulle äääääälska att få en barbieklänning det kan jag lova! (Är helt kass på att sy!)
Ha det jättebäst i fjällen och tänk på mig när du blickar ut över landskapet, det är så vackert!
KRAM Lillemor

2008-02-02 @ 08:11:24
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Katja

Hejhej...

Vilket fint kort och förvaringen till dina distresser blev ju jättesnygg!!!

Kram

2008-02-02 @ 18:17:28
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: Kamilla

Oj vilken snygg låda...ja jag är ju alldeles altergalen ;)
Kul är det!!!

2008-02-02 @ 20:48:57
URL: http://www.kamillasscrapping.blogspot.se
Postat av: Carina

Jättefin låda!

2008-02-02 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0