Lite surt

Så var man då kvar hemma igen !!!
Resten av familjen är i Idre och njuter av -8 grader och solsken, enligt maken.
Efter en veckas influensa och skörhet i botten så vägrade min kropp att åka till fjällen med resten av gänget.

Det är SURT vill jag lova!  Men gråt och tandagnisslan duger inget till i detta fallet. Det är bara att böja sig och ta emot.     Vara hemma en vecka själv med elpatron på (och inte tända i pannan en gång), avbytare i lagårn och ingen mer än jag själv som bestämmer tempot, är inte helt fel. Dessutom behöver både barn och make klara sig utan hushållerska då och då. Men ledsen det är jag !

Som tur är har jag två födelsedagskort på beställning och har sålt några andra, så kanske kan jag unna mig scrapTID i massor och lite shopping.  Men just nu finns ingen inspiration till varken det ena eller det andra...

Nu går jag ut en timme så får vi se vad som händer.

Goda hälsningar   Ingela

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Nä, vad tråkigt Ingela! Hoppas att du kryar på dig rejält nu och du är HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN att komma till studiefrämjandet på Söndag om du orkar!
Bamsekram Lillemor

2008-02-11 @ 19:31:04
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Marie-Louise

Nej Vad trist! Se nu till att kurera dig riktigt och unna dig lite fri tid. Surt att inte kunna hänga med men tror att du vet vad du gjorde, man känner ju sin egen kropp bäst. Skulle vara jättekul att se dig på söndag, om du orkar. Själv har jag också varit sjuk i omgångar och det är inte kul. Missade att åka till Göteborg, bo på hotell och gå på Lorensbergsteatern... men men, är man inte bra så vad ska man göra.
Krya på dig i massor//Marie-Louise

2008-02-11 @ 21:19:26
Postat av: Edvardalma

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-02-24 @ 10:09:31
URL: http://edvardalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0