Härliga dagar

Ja det tycker jag. Vissa dagar är ju bara så där bra, utan att det egentligen beror på nåt särskilt.

i lördags var jag på scrapträff HELA dagen.  10.00 till 22.00 med ett litet undatag mellan 18.30-20.00 Då var jag mammas taxi en stund.
Det gick så lätt att scrappa och inte blev jag speciellt trött heller egentligen. Helt fantasiskt!!
Monika som hade ordnat träffen servade oss med mat och fika hela dagen med hjälp av sin syster Helene. Jättegott!
jag är ju inte speciellt snabbså medans de andra klarade av den ena LOn efter den andra så gjorde jag iallafall två kort.



Den här knåpade jag ihop till en av skisstävlingarna och...kan man tänka sig jag vann!!!
lycklig vinnare till en påse med 6 stämplar från Pysselmyran. mm  godis...






Aj aj aj   jag och scannern är inte överens om färgerna här inte. Det här är alldeles för blått i tonen och jag lyckades inte rätta till det. Det är ett kort till min svägerska och texten som finns på pappret är perfekt.
"När vänskapen slagit rot, de vildaste stormar den står emot"    Maja papper (naturligtvis)

Så, nu skall jag ned i pysselvrån igen för att göra färdigt ett student kort. 


Ha det så härligt gott !!   Kramar   Ingela

Kommentarer
Postat av: Jennie

Helt underbart kort som du vann med! jag är inte förvånad! jag är så pysselsugen och nu fick jag något fint att lifta!!



Kram på dig!

2008-06-11 @ 08:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0