Hittat känslan

Hej alla vänner!

Nu har jag hittat känslan igen. Det är så gott. kanske dök den upp i lördagsnatt när jag tog en mycket sen kvällspromenad. det var så vackert och rofyllt så det nästan gjorde ont. En riktig midsommarnatt kändes det som.

Några alster har jag lyckats knåpa ihop och faktiskt scannat in. Har haft min scanner ett tag men inte riktigt brytt mig om att kolla hur man gör. Men nu har kameran vart i barcelona med dottern en vecka så jag var tvungen.







Underbara hÄnglatjejer båda två.

Åh jag går här och väntar på brevbäraren. Jag är med i två... nä...tre swappar och väntar     Det är inte min grej liksom.
Sen på fredag kväll skall jag packa scrapgrejorna och dra till Floby (8km) och gå på scrapträff. Det skall bli kul.
frågan är hur mycket grejor som skall med. Av någon underlig anledning skall man alltid ha det som inte är med.


Nu hoppas jag att ni har det gott i solen och sköter om er efter bästa förmåga.      Många kramar    INGELA

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hej o hå ; D

Nu har jag varit på Studentfirande och känner mig lite allmänt "lullig", kul var det i alla fall.



Vilka fina kort du gjort och underbart att du fått känslan tillbaks. Så härliga upplägg på båda.



Ha nu så supertrevligt på lördag, ska tänka på er

Kramelikram o en mysig helg till dig



PS Jappidapp, hon finns i min låda. Om du vill kan hon flyga till dig med posten : D

Hur många önskas?

2008-06-05 @ 23:23:01
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: TinaStina

Vilka härliga sommarkort! Supersöta stämplar och underbart komponerade i färg och med lagom mycket dekoration.



Må så gott i sommarvärmen. Kram!

2008-06-07 @ 21:36:59
URL: http://tinastina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0