Trevlig midsommar!!

Jag hoppas att ni allihop får en riktigt trevlig midsommar!!

Vi har inte så mycket på programmet och jag hinner ordna till det i pysselrummet.

Ni vet jag älskar ju TURKOS och det är färgen som blir använd ...



Den här underbara lampan köpte jag när en möbelaffär sålde ut. Gissa om jag älskar den! Totalt onödig sak som inte ger mycket praktiskt ljus men väl värmer själen!
Dessvärre gav det mig en del huvudbry vad gäller gardinval. Tygfreak som jag är så är gardin ett måste. Jag skulle aldrig bo i ett rum utan gardin.
Det är så bra för vi har en mycket bra tygaffär ca en mil bort som inte har alltför stora priser och alltid det SENASTE. Igår kom jag hem med ideer till en helt slät gardin med ett litet veck nedtill och en frans av prismor. Ni skulle sett mitt ansikte när tjejen i affären visade bandet med prismor att sy på....!!!
Kolla här:



Sammantaget så är jag nöjd. Rummet är inte färdigt ännu. Det fattas en arbetsbänk på en sida och plats för symaskiner och så, men det kommer.



Två kort har jag lyckats knåpa ihop i flyttbestyren. Jag har köpt några nya stämplar från Pysselpassion. De är underbara. Det känns som att där kommer jag handla fler stämplar.






Allt för idag tjejer. nu önskar jag bara TREVLIG MiDSOMMAR och skön helg!!       KRAMAR


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilken lampa!!! Ursnygg. Jag kan bara hålla med att turkos är snyggt. Min favvofärg nr 2. Du vet ju vilken som är NR 1 ; D



Två så himla söta kort. Vad är det för papper du använt, de var så "ögonvänliga" att titta på.

Kram o fortsatt trevlig helg

2008-06-21 @ 12:19:50
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: liviro

Vilket fint rum du har gjort iordning till dig. Lampan var verkligen sååå läcker!! Jag förstår att du får fin inspiration till dina fina kort:))



Ha en fortsatt trevlig helg/liviro

2008-06-21 @ 18:44:52
URL: http://liviro.blogg.se/
Postat av: Cath.

Vilka fina kort men det brukar det ju vara...

Vilket härligt pysselrum du har också, helt fantastiskt att sitta vid fönstret. Jag skulle ge ganska mycket för att få ha den utsikten du har. Önskar vi kunde bo på landet... Men det kasnke kommer en dag, det med!

Ha det gott! Kramar, Catharina.

2008-06-23 @ 17:06:00
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0