Alla goda kommentarer

Tack för så fina och uppmuntande ord.

Jo jag fick iväg några alster till utmaningen men det var inte det bästa jag gjort men vad sjutton spelar det för roll egentligen...

Ni undrar väl var i katten jag tagit vägen. Här har varit tyst och tomt i "torpet" länge. jag har som sagt inte scrappat så värst och sen har det vanliga livet tagit tid. Det gör det för alla föräldrar så här års. Avslutningar, uppspelningar, teatrar och träffar och ja ni vet...
I går var vi på begravning min man och jag. En farbror till honom hade gått bort. Det var en av de "vackraste" begravningar jag varit med om. Solen sken, fåglarna kvittrade, det blommar överallt och kyrkan var sval och skön. Många fina sommarpsalmer, trumpetsolo och ett mycket fint tal av prästen. Ja det var faktiskt vackert!
Vår son Erik fyllde 8 år igår också så vi hade ett litet födelsedagskalas på kvällen. Med mor och farföräldrar. Härligt i ljum kvällsbris och fin solnedgång. Idag har vi haft barnkalas!!
Herregud jag är så trött så jag knappt kan stå och huvudet är lååå...ngsaamt.

Ja som ni ser  inte mycket scraptid här. jag har scrappat 1 beställningskort och när jag scannat det så vill inte datorn föra över det hit.   F-N
ni får se det en annan gång.
Ha det riktigt skönt och många kramar till er allihop.      Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0