Ledig måndag

Min måndag så så ledig ut. Perfekt, då kan jag scrappa...

Jo jo. Min familj tog mig snabbt ned från scrapheaven.

Maken behövde hjålp att ta in kvigor på förmiddagen, den store sonen behövde shoppa och tvätta träningskläder inför sitt träningsläger som börjar i morgon. Den söta Sara vill ha skjuts för hon skulle klippa sig och sedan transporteras till en ledarträff i kyrkan.
Bara lillskutten höll sig lugn...nej... han skall ha halloween party och hans dräkt skulle sys.
Japp, så var det kväll igen. Men jag har faktiskt knåpat lite i min hörna.




Jag lekte lite med embossingplattor och guldpapper. Enkelt




Här har scannern helt missat färgen. Det är rött egentligen. Något slags handgjort papper. En stansad guldstjärna. Prima guldblomma och en gammal ljusmanschett inunder. Runt om är det embossad med guld.




Lie crazy färgval. Men det är faktiskt JULPAPPER, från förra säsongen. Flickorna är från en strykark och de matchade pappret riktigt bra. Sen är det bazzillbling cardstock, lite spets från annu dazumal, bradsen har jag embossat med glitter precis som hörnen och kanten. Det här är väldigt mycket Ingela skulle jag vilja säga. FÄRG och glitter, spets och blommor och änglar.
Är det någon mer som har blivit ängelfrälst med åren. Jag blir det mer och mer...

Ha en riktigt fortsatt skön vecka och njut av dagen.               KRAM    Ingela 

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilken tur att du fick lite tid till dig själv så du kunde göra några fina kort. Supertjusiga. Gillar verkligen det nedersta kortet. Alldeles galant.



Mejlar under veckan. Det är affischer som måste upp + att jag har lite info fr träffen ang pris etc.



kram kram

2008-10-29 @ 18:32:30
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0