Retro

Jag är nog en retro person överhuvudtaget.
Bonnkäring som hjälper till att stalla in djur och älskar flowerinspirerade tunikor.

De här filurerna fick komma in från sommarbetet idag.



Fånga alla på en bild är lite svårt...



Men in kom de iallafall och verkade ganska nöjda med maten som låg på bordet.

Vill du nåt...?




Så till Tunikan, tyget är häftigt!   Nu återstår bara att se om jag kan gå ut i den också. Den var lättsydd, men har lite för mycket drag av mammaklänning. Kanske ger jag bort den till en blivande mamma som behöver piggas upp.




Så, nu var vilostunden slut. Nu skall här lagas mat och diskas.



Kram Ingela

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Det var en riktigt Ingelatunika, jätteläcker.



Men du vet vad jag väntar på *trummar med fingrarna*...



Kram

2008-10-01 @ 18:54:59
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Cath.

Tack för din värmande kommentar i min blogg! Det runda kortet är en altrad CD-skiva, men jag var så trött igår kväll att jag inte riktgt orkade skriva ut vad jag hade gjort!

Kram! lÄngtar efter att få se nåt nytt här... Men jag gillar att titta på era fina kossor också ;D

2008-10-13 @ 16:11:28
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0