God födelsedag

Hurra för mig idag!!

Jag fyller högst ojämnt antal år och har haft en riktigt bra dag.
Svärmor och svärfar var här på middag och i eftermiddag kom min mor och far och bror. Han hade med sig mina älskade syskonbarn Tilda och Maja. Världens underbaraste tjejer. Charmiga som sjutton.
Och så hade det landat ett litet stort brev i min brevlåda.  Kolla det här:



Susanne har skickat ett kort till mig!! Jag blev jätteglad. Det festliga är att jag var med när hon gjorde kortet, på vår scrapträff sist och jag tyckte det var så vackert! Men det fanns lite scrapgodis i kuvertet också...


Härliga färger. Det blir kul att använda .


Jag har också skapat lite.



Vackra Maja papper som jag gjorde ett receptkort av.


Nu skall jag lata mig  och läsa en stund.     Ha en riktigt skön fortsatt kväll!!


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Där lurade jag dig allt ; D

Jag berättade det för Liselotte när du hade gått, tyckte det var så kul när du sa på träffen att du gillade det. Då blev det extra lyckat.



Ha nu en fortsatt toppendag!



Imorgon får jag en toppendag : D

Det är inte alla som får gå på 100-årsjubileumsfest på sin "dag" inte. Det är vår koncern som fyller 100 år. Sång, dans och party blir det, perfekt.



Ditt receptkort, kanonsnyggt! Måste få tummen ur ngn gång till detta.



kram kram vännen

2008-09-11 @ 19:29:14
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Ingela!



Jag har spanat i din blogg under en tid...och måste få säga att du gör otroligt fina kort. Jag hittar massor av inspiration till mitt eget pysslande. Tack :)



Ha det så bra! MVH Johanna Fahlqvist-Fälth

2008-09-14 @ 20:43:33
Postat av: TinaStina

Grattis på födelsedagen! Receptkortet var jättefint och man blir riktigt sugen på äppelkaka!



Kram!

2008-09-15 @ 19:54:51
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0