Sista alstren för ett tag framöver

I söndags hade jag väldigt roligt. Jag var på scrapträff inne i Falköping tillsammans med några mycket trevliga och skapande tjejer. Ett tag sen vi träffades och det surrade runt bordet skall jag säga. Men ibland blev det knäpptyst! Var och en var helt inne i sitt skapande. Och det blev endel gjort.
Jag hade tre beställningskort som skulle göras och jag hann börja med två iallafall. Jag brukar alltid bli halvfärdig på träffen och göra klart hemma.
idag på förmiddagen har jag haft en kompis här och vi har scrappat lite i lugn och ro. Så det sista kortet blev också klart.

Först ut i korthögen är kort till Zackarias som snart fyller två år.





Sen kommer ett kort till en hästälskande tjej/kvinna



Sist men inte minst ett födelsedagskort till en handarbetande svärmor.


Så var det då rubriken på mitt inlägg. Jag tror att bloggen får ligga nere ett tag för jag sitter inte lika mycket vid datorn längre och under september har jag många saker på programmet, så bloggen får vila sig lite.


Ha det riktigt skönt i höst tjejer och var rädda om Er.                           Kramar Ingela

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hallå tjejen,

tre urtjusiga kort.

Bollkortet blev helt suveränt snyggt.



Ha en fortsatt bra vecka!

kram

2008-09-04 @ 18:50:33
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Cath.

Så fina kort!

Jag kommer att sakna dig, och hoppas att du lägger in nåt nån gång i alla fall för tittar in det gör jag...=D

Må så gott!

Stor kram, Catharina!

2008-09-06 @ 19:29:47
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Gillar dina kort, de är så härligt glada o mycket välgjorda! Tror hästkortet blir min favorit den här gången! GÖTT att inte va på mässa den här gången, eller hur!?

Tack för senast.

KRAM Lillemor

2008-09-06 @ 20:10:50
URL: http://lillemore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0