Nytillskott i familjen

Vi har fått nya kusinbarn!!                Två stycken små pojkar. Filip och Jonatan födda på på Annandagen.

Jag är tokig i babysar och väntar på att få träffa de små pyrena. Under tiden har jag fått roa mig med att hjälpa min kusin Therese, pojkarnas mamma, att göra kort att skicka till vänner och bekanta.

Här kommer ett smakprov. Jag har gjort 30 kort totalt och de är alla inspirerade av de här tre. Med lite variationer i band, blommor, brads och knappar.













Nu vill jag önska Er Alla ett Gott Nytt År !!!


Många kramar           Ingela


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Underbart med bebisar tycker jag med, har oxå fått två stycken i familjen mnå du tro. De kom tomten med till yngsta dottern o de kan både gråta o gny o jag vet inte vad! Suck, tur att det finns av o på knapp på dessa två! Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år o så ses vi nästa år!!!

Kram Lillemor

Postat av: SusanneSj

Så mysigt med små bebisar, underbart att få snuffa på dom.

Du vet att jag tjatar på Liselotte... inte då ;D



Ljuvligt söta kort.



God fortsättning på det nya året.



Kramar Susanne

2009-01-01 @ 20:42:42
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: FruGrip

Underbart fina kort!

God fortsättning!

Kram Cissi

2009-01-02 @ 17:04:36
URL: http://gripdesign.blogg.se/
Postat av: Michaela

Guu va söta små kort! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0