doodlat

En sån härlig dag det har varit idag!!

Frukost i lugn och ro och lite gymping innan duschen. Erik och jag handlade lite och sedan var det dags att laga mat. Fast då ringde grannen på och sa att en av kvigorna "nog" var på fel sida staketet.
Jo det var hon mycket riktigt. men Hans, jag och grannen kunde "locka" in henne i fållan igen till KOmpisarna. Hon blev jätteglad och satte av i galopp för att möta dem.
Då var jag lika varm som före dusjcen.   Jag hoppas ni har det varmt och gott hos er där ni bor.  SOMMAR

Lite pyssel ikväll och jag har doodlat för första gången. Ja några gånger fick jag prova för att få till det ordentligt.





Ha en riktigt skön kväll och njut av värmen.       Kram Ingela


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättesnyggt!

2008-07-25 @ 13:30:49
Postat av: Lillemor

Ja visst är det en härlig sommat vi har!?

Så fint kort du gjort! Det där doodlandet tycker jag du ska fortsätta med, det var verkligen snyggt!

Ha det så gott i värmen/skuggan!

Lillemor

2008-07-26 @ 15:34:07
URL: http://lillemore.blogg.se/
Postat av: Cath.

Underbart kort, jag kunde inte låta bli att lifta det... finns i min blogg om du vill kika...

Hoppas posten kom fram ordentligt!

Kram!

2008-07-28 @ 22:00:12
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Lukasmia

Follow your dreams, you can reach your goals.

2009-01-27 @ 13:57:17
URL: http://lukasmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0