Era ord värmer

Tack för era gulliga och uppmuntrande kommentarer.
Jag har läst dem nu efter att ha vart iväg en låååång dag på hantverksutställning.

För mig som inte har så mycket ork så är en dag på "mässa" nästan som ett "Vasalopp".
Men det har gått bra hela dagen. Det har varit besökare nästan hela tiden i lagom mängd. Inga köer precis ...
Jag hade en jättebra placering i ett hörn med gott om utrymme och ingen försäljare bakom mig. Perfekt.

Jag hade lilla scrapväskan med och färglade lite under tiden och plockade lite med dekorationer fram och tillbaks på ett kort, men det blev inte färdigt. Det är ju nästan alltid så att man skall ha just det som finns kvar hemma.
Jag sålde 20 kort och tre block. Jag är väl så där nöjd, fast jag vet att det inte blir så mycket sålt. Så tror man alltid att det skall gå bättre än sist.
Men det var trevliga försäljare runt omkring och alltid roligt att se vad andra pysslar med hemma på kammaren.
Jag kan konstatera att jag kunde sålt fler studentkort än jag hade med. Och födelsedagskort till ungdomar mellan 10-15 år. Och det är ju inte lätt att tillverka såna. Hip hop, RnB, Heavy metal, Punk och hundra andra stilar de gillar som jag inte begriper mig på.

Nu är det snart ny vecka igen. Jag skall nog inte scrappa i morgon i alla fall....tror jag.

Många kramar     Ingela


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hej där,
20 kort är väl jättebra!!! Vore kul att vara med på ngt sådant ngn gång

Du är härlig du : D
Jag kunde inte låta bli att lägga in kortet.
Pappren kommer fr Crate.
Kram kram

PS Ville du "bli av" m lite kuvert, jag är intressead : D

2008-05-18 @ 21:13:49
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0