Maskat lite

Om jag gjorde, jo du... jag maskade jättemycket på vår pysselträff i går. Det blev inte mycket gjort precis. Vi hade väldigt roligt i allafall.
Det här gjorde jag:



En halvfärdig godisstrut. ja det är inte mycket att skryta med precis.
Men jag har lite beställningar på gång och tog itu med dem idag. här kommer två julkort. först ut är härlig tomte från stämplar jag köpte förra året.


Han är min favorittomte. Glad och rund och god. har ingen aning om vad det är för märke. Men han är köpt på Magnolia .



Det här kortet är gjort av två stämplar från Pysselmyran. Jag har "maskat" och gjort en kör av de två sjungande barnen.

det var allt från Torpet idag. Hoppas ni haft en skön helg och är laddade inför en ny vecka. Jag njuter av det fina vintervädret. Jag menar snön!! Det är bara härligt med snö.

Kram   Ingela

Kommentarer
Postat av: clarellis

Vad fint sista kortet var med den sjungande kören...riktigt vinterkort.

2008-11-26 @ 09:36:53
URL: http://clarellis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0