Mycket nöje

i torsdagseftemiddag tog min dotter Sara och jag en liten omväg hem från Alingsås och Pappersbiten.
Vi hamnade i en balklänningsaffär i Skara. Undrebart roligt. Hon provade och provade och vände och vred sig. Hittade en klänning som verkade bra.
Men nyfikna som vi är så har vi tagit en liten sväng till Blidsberg idag på förmiddagen till Isabella Brud och festmode där.
Den här gången hann hon dock bara prova tre klänningar och sedan var hon fast. En läcker skapelse, Som en prinsessa. Strass, paljetter och tyll och satäng. Mums!
Ni får se lite vackert men inte den klänning hon valt...



Jag skall på 40 årsfest idag och naturligtvis var det ett kort på beställning. Hittade ett gammalt foto på gossen...
Scannade in det och gjorde en kopia.




När jag väl satt dit almanackan kom hon (som är nybliven balklänningsägare) och kommenterade hur jag fyllt i den. Sanningen att säga så fattade jag inte riktigt hur det skulle fyllas i. Men nästa gång blir det annorlunda.

Nu skall jag vila lite och ladda för fest!


Många kramar   Ingela

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hmm var tvungen att kolla in almanackan noga eftersom jag har en likadan....Va GAMMAL han blir...40 år! Men...1968....????? Jag är ju född 1969...och jag är ju lååååååångt ifrån 40! Eller!?

Hoppas ni får kul!

Vi ses på lördag. KRAM

2008-11-15 @ 18:46:05
URL: http://lillemore.blogg.se/
Postat av: TinaStina

Fick en härlig retrokänsla av kortet. Helt klart 60-70-talsinspirerat!



Hoppas ni hade kul på festen!



Kramar!

2008-11-15 @ 20:48:44
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Klänningen kommer blir superfin. Jag får ju äran att se den (om nu son ska gå på bal... har ej frågat)



Kortet blev jättefint. Spelar väl ingen roll hur man fyller i, tror inte mottagaren tänker på det inte.



Usch, nu börjar "ångesten" krypa sig inpå ang lördag. Jag har gjort i ordning alla papper, men inga dekos. Ska göra det under veckan. Inga mer kort i alla fall. Tänk om man inte får sålt ngt... usch då.



Nä, dags att börja plocka o se om det finns ngt.



Kram o trevlig söndag

2008-11-16 @ 12:39:00
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: stämpelboden

Underbart

puck Stämpelboden

2008-11-18 @ 10:13:29
Postat av: Michaela Lejonberg

Såååå undebara kort du gjort den senaste tiden. Jag köpte min balklänning på Isabellas också. De är jättebra där.

ktam

2008-11-25 @ 09:20:15
URL: http://lejonberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0