Milda makter

Milda Matilda vad många ideer som rusar i huvudet på mig.

Jag borde göra kort för jag skall vara med på en liten marknad under Mekelsmässfirandet, Men jag var på sykurs i helgen och lärde mig sy underkläder och DU ... det är KUL.
Jag gillar ju att sy det är ingen nyhet, Det här är toppenkul! 
Jag sydde en BH på kursen och ett par kalsonger till maken igår.

Synd att han inte ville stå modell med dem på de sitter görsnyggt!



Som sagt mitt huvud är fullt av skaparlust och det syns på arbetsbordet.




När hobbyna utvecklas då måste mer få plats. Jag köpte ett riktigt bra skåp igår på Kupan.
Min älskade symaskin fick plats och tyger och annat smått och gott också...



Nu skall jag ta en snabb fika och klippa till nästa projekt...eller kanske göra färdigt ett kort. Sen skulle jag väldigt gärna vilja åka till en Quiltbutik i Lidköping som har öppet på torsdagar.
Ja ni ser. Jag är precis helsnurrig. men roligt har jag i alla fall!


KRAMAR i massor!    Ingela

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

ögonen står rakt ut

Sytt en BH. Hallå eller!!!! Hur duktig är inte du?!? Den var jättefin.



Det där skåpet var väldans praktiskt.



Vi syns väl på söndag?

Kramar Susanne

2008-09-18 @ 12:35:33
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Cath.

OJ du har månag strängar på din lyra... tänkte att jag skulle kika in trots att du skrev att du inte tänkte lägga upp nåt på ett tag, och så fick jag denna trevliga överraskning, här fanns pyssel av alla slag!

Och födelsedag har du haft också!

Grattis i efterskott!

Trevlig helg! Kram!

2008-09-19 @ 23:08:49
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Maria Larsson

Hej fina grejer du gör och tack för kortet vi fick när Natalie föddes. Kram Maria Larsson

2008-09-20 @ 18:59:37
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hej igen!



Kikar in och beundrar ditt kreativa vulkanutbrott;) Helt fantastiska kort gör du och dessutom en hejare på symaskinen. Helt enastående!



Vore kul att pyssla ihop någon mer gång, vi gjorde ju det på scrapmara en gång för ungefär ett år sedan :)



Ha det så bra! Johanna Fahlqvist-Fälth

2008-09-22 @ 19:58:53
Postat av: TinaStina

Men jisses! Kan man sy en BH??? Själv??? Det trodde inte jag i alla fall. GRYMT duktigt gjort! Synd med maken som inte ville vara modell, hade varit kul faktiskt :-)



Kramar!

2008-09-22 @ 21:02:54
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0