Blogg utmaningar och tävlingar hos Scraphörnan.

Jag försöker att delta i Scraphornans blogg mara i helgen men ligger efter mycket för jag började imorse.
de andra började i fredags. Här kommer mina första bidrag:

Kortutmaning 1: Monokromatisk



Maja Papper och Lille Skutt från Magnolia. Färgen är Rosa/Vinröd



Korttävling 2:



Inget figurmotiv, 2 mönstrade papper Maja paper, inga köpta blommor och textstämpel med guldembossing.



Korttävling 3:  Ovanlig vikning




Hittade vikningen i Quick Cardmaking i veckan. Den är jätterolig att göra. Maja papper från nya kollektionen och stämpeln heter Daisy.


Hoppas ni ser att det är en Utmaning och två Korttävling. Jag skall fortsätta jobba så att det kommer mera..



Kramar Ingela G


Kommentarer
Postat av: marit

Jag tycker du hänger med bra!



Ska du inte lämna in till Gäst-DT-tävlingen med????

"pik" ;-)

2009-04-19 @ 17:13:22
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Gillar vikningen :) Du hann ju med massor trots att du började sent, bra jobbat och lycka till! Kram

2009-04-20 @ 14:19:02
URL: http://supermillis.blogspot.com
Postat av: bebben...

gillade verkligen den vikningen.. funderade på om man kunde få lite tips om hur man fixar till den?? har ingen aning om hur man viker ett sånt.. =)



grattis till vinsten förresten.. =)

2009-04-22 @ 11:45:08
URL: http://roolz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0