Boken om kärleken

Tack!!

För alla fina kommentarer. Jag läser dem flera gånger och blir varm i hjärtat.
Lika varm i hjärtat blir jag av bilden på boken jag scrappat här nedanför. Tänkte att jag ville göra en bok om livet och kärleken. Skall försöka fylla den med tankar och text ...

Boken skall vara med i StampARTics skisstävling. Klurigt med skiss tycker jag. Det är sällan jag använder det. På något vis hämmar det mig. Jag blir så bunden tycker jag. Vågar inte kliva utanför de svarta små strecken liksom. Löjligt!!



Tyvärr är min kamera på vift med dottern och det var väldigt så framträdande blomman och biljetterna blev i scannern.

Sportlov ja, vad skall ni göra ?

Vi skall vara hemma och göra småutflykter i år. För första gången på 25 år åker vi inte till fjälls. Jag känner både lättnad och saknad...
men jag saknar inte resandet i bilen. Det är helt klart. Men fjället 



Kanske inte alltid så här vackert. Men jag saknar luften, lukten och ljuset.

Självömkan. Jo jo det kommer man inte långt med. Nu går jag ut i det fina vintervädret här hemma och luktar. Om jag blundar så kanske kan jag lura mig lite.

Många kramar      Ingela                  


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Äh, kom till Falköpingsbacken vet ja, där är det livat må du tro! ;o) (Jag är ju där ganska ofta nu för tiden) Underbart fin bok du har gjort, du har verkligen lyckats fånga den där gammaldags känslan!

KRAM Lillemor

Postat av: Bente

Så flott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0