Mitt i livet

Nog känns det så alltid. Det är fullt upp varje dag. Åka slalom med Lille Skutt (Erik 8 år ).
Skjutsa barn till bion och göra kort till 50 årsfirare, gå på kurs i lappteknik och göra en och annan timme på Kupan Röda Korset.
Däremellen skall det ju lagas mat, diskas, tvättas och dammsugas också. Hmm... det måste vara vara "mitt i livet" känsla. Tror jag.

Födelsedagsbarnet är en man med många strängar på sin lyra. Jag tror att båten och havet är hans största passion iallafall.



Papper är Basic Grey som jag handlade för jättelänge sedan och nästan glömt bort. Men till den här båtbilden är färgerna perfekta! Lite spets ifrån scrapkompisen Lillemor och bradsen har lim och glitter på sig.

Insidan gjord med BG papper i samma serie och lite stämplat.



Det som sticker ut vid sidan är baksidan på båten för det här är ett vikkort. Det glömde jag säga.

Nu skall jag vänta på min Sara som kommer från fjällen idag och sedan skall jag åka på lappteknik kurs i kväll. Det skall bli spännande. Undra om jag fixar det??     Alltid svårt att veta var nivån på kursen ligger.

Ha en riktigt skön helg allihop och njut av varandra!                          Kramar Ingela

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jättesnyggt kort! Kul att spetsen kom till användning.

Lillemor

Postat av: TinaStina

Jättefint kort! Pappret och kortet passade verkligen ihop färgmässigt. Antar att han blev superglad för det! Visst är det kul med vikkort? Har fastnat stenhårt för det just nu.



Kram!

2009-02-22 @ 11:21:14
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Gokväll,

tack för en jätterolig dag. Ni inspirerade mig MASSOR!!! Så mycket gjort som jag fick idag har jag inte fått på hela året *tjoho*

Hoppas du kan stanna längre nästa gång.

Jag avslutade det hela genom att köra in skalpellen i pekfingern, det var ju väldigt onödigt!!! Som tur var så kom inget på mitt konvolutkort.

Vi får höras om din fin fina skärmaskin.



Vi hörs!

Kram Susanne

2009-02-22 @ 18:49:45
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0