Lycka till och grattis!!

Ja det är vad jag önskar tjejen/kvinnan som skall få kortet jag gjort idag.

Det är ett bestälningskort till någon som klarat av sin sjuksköterskeexamen!



Blomman är en liten variant av broschen som man använder för Skövdes Sjuksköterskor.



Modellen till kortet har jag hittat i tidningen Ett Trykk. Decembernumret.

  

 

hÄnglaflickorna kommer från Miniformat julkitet. J ag har kapat av den ena luvan för att få till en mössa. Färglagt med mina favoriter, Promarkers.
Papper är Maja Design och så lite band och spets och lite annat krafs.

Oj oj nu är snart jullovet slut. Hur fort det nu gick. Men det har varit bra tycker jag. Kallt och promenadväder varje dag. Härligt!!  Inte svårt alls att motivera ungarna och inte ungdomarna heller att gå ut och njuta.

Så nu skall jag ner i scraprummet igen. har många timmar att ta igen.    ÅH så Kuul!!

kram Ingela

Kommentarer
Postat av: Cath.

Men så FINT!!! Hon blir säkert glad över ett så fint kort!

2009-01-09 @ 23:42:46
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Åh så fint och personligt kort Ingela!!! Du är en hejare på att få till det med en personlig touch!

Kram Lillemor

Postat av: SusanneSj

Du är helt otrolig. Vilket ljuvligt kort.



Kram o tack för din varma omtanke



Vi syns 25 januari

2009-01-11 @ 10:45:33
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0