My heart

Tack söta för alla fina Awards som kommer nedsinglandes till mitt Pysseltorp!!!!!
Nu skall jag verkligen försöka mig på att skicka vidare till någon annan också. Ha tålamod med mig och mina datorkunskaper.

Jag var på Pysselträff igår i stan och fick gjort 2 1/4 kort det är inte dåligt för att vara mig! Nu är alla tre klara och här kommer de! 
Först ut - MY heart- utmaning på stampARTic



Monockromatiskt med Alla hjärtans Dag tema. OK gult är ingen färg jag scrappar i vanligtvis med hittade lite gula papper ändå i lådan.

Jag hade färglagt två motiv till träffen igår och korten blev klara under tiden där. Jag var nog inte så social för jag var totalt inriktad på att få korten färdiga. Jag får lämna scrapgrejorna hemma nästa gång och bara vara trevlig...





Nu så här i efterhand ser jag att blomman tar fokus från flickan, men so what...? Det skulle nog inte vart stickles på heller men det glittrar ju så fint.
Man lär så länge man lever, heter det ju. Nu skall jag ta itu med lite telefon arbete och sen gå ut i dimman och få luft.

kram Ingela

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina kort du gjort!

Såå fina!

Shaker kortet som du gjort för ett litet tag sedan är också helt otroligt! :)

Kram

//Hanna

2009-01-26 @ 20:20:25
URL: http://www.hannashobbyblogg.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vilka fina kort du gjort!

Såå fina!

Shaker kortet som du gjort för ett litet tag sedan är också helt otroligt! :)

Kram

//Hanna

2009-01-26 @ 20:20:51
URL: http://www.hannashobbyblogg.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Åh, så underbar färgläggning du bjuder på Ingela!!!!

Nu är det nästan så att det kliar lite i köpfingret på mig.....ska jag lyckas stå emot att köpa promarkers eller ej? ;o)

Hoppas vi ses på nästa träff, saknade er allihop!

Lillemor

Postat av: Bente

Så flotte kort du lager!

Postat av: Jorunn

Nydelige kort alle sammen! Det monokromatiske valentines kortet var lekkert!!!

Takk for at du deltar!



Klem,

Jorunn

2009-01-28 @ 15:04:25
URL: http://jorunnskrede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0