Student 100%

Här har vi firat STUDENT under helgen som gått.



Ser lite trött ut...
Har just suttit i 2,5 tim på avslutningen och det hällregnar !!



ÄNTLIGEN!!     Nu har min Sara  (till höger) och hennes kusin Elin (till vänster) anlänt från kortegen med respektive klass.
Nu skall vi fira lite och äta god mat och tårta.







Så var det slut på studentdagen och nu brjar det riktigt roliga!!





BALEN





Nog är hn vacker altid min SARA!!
vackrast i stan. hade nog platsat på Nobelsfesten tror jag...

En bild till och sen slipper ni ifrån det mycket stolta modershjärtat.




Blomstertårta av rosor som nickar. De piggnar alltid till när man kapar av dem rejält och låter dem flyta i vatten. jag har en sådär kvart om dagen blomsterskötsel. Det är jättemånga vackra blommor kvar!!

Jag hoppas att jag snart hittar tillbaks till scrapbordet och att ni har en rkgtigt skön sommar!

Kramar



Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-06-11 @ 20:16:57
Postat av: Johanna

Så fina tjejerna var! Det är ju ett tag sedan de var 6 år och gick i förskoleklassen. Det innebär ju att jag också har blivit äldre...



Tack så mycket för det underbara kortet. Jag blev så glad:)



Trevlig helg! Johanna

2009-06-11 @ 20:19:43
Postat av: Lillemor

Men vilken vacker student, det är så man dånar! Hoppas hon hade det trevligt på slottet! Men vad är väl en bal på slottet...suck...vad underbart att vara nybakad student o ha livet framför sig. Det var ett tag sen...hi-hi!

Kram o må så gott! Lillemor

Postat av: Renée

vilken vacker klänning!

2009-06-11 @ 21:36:15
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Vilken vacker studenttjej!!! Klänningen var en bland de vackraste jag sett, helt otroligt bedårande.



Jag klappar också vidare på mina blommor ; )



kram o må så gott

2009-06-14 @ 13:42:11
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0