Helg i pysslets tecken

I helgen som gick var jag på scrapträff i Kvänum hos Hobbyhuset och påbörjade flera julkort.

Här kommer ett av dem:




Vi hade jättemysigt och Cia servade hela tiden med fika och godis och annat smått och gott.
Sen vill jag gärna puffa för CCn som Hobbyhuset har i nästa vecka med början på söndag.  Titta in och låt er inspireras till lite av varje. vi ses där!


I söndags var jag på scrapträff igen och ytterligare ett julkort kom till. Den här gången med hjälp av en hÄngel som jag fick låna av MarieLouise. TACK!!



Den här hÄngeln och hennes pojkkompis skulle jag allt vilja ha! Har faktiskt aldrig sett henne förut, men fin är hon!!

När det var mässa i Skövde så demade min DT kompis karin/Essmo jultags och nu har även jag försökt få tihop några.





Med lite mer träning så blir det bättre.

Ha nu en jätteskön vecka  och glömm inte CCn !!   


Kommentarer
Postat av: Lillemor Engdahl

Wow vilka tags Ingela!!! Du kan väl lära oss nästa gång vi träffas!? Döläckra!

Kram Lillemor

Postat av: Hobbydraken

Läckra tags och korten är ljuvliga!



Det var trevligt att få träffa dig hos Cia, hoppas det blir fler pysselträffar!

Självklart hänger jag på CC:n :D



Önskar dig en trevlig helg!

/Nelle, Queen of Pearl Maker fniss ;)

2009-11-19 @ 23:11:24
URL: http://hobbydraken.blogspot.com/
Postat av: Sara - SaGam

Vilka fantastiskt vackra jultags du har gjort!

2009-12-08 @ 23:43:15
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0